Etichetare a peste 10.000 de produse unice
În era digitală, eficiența este esențială pentru succesul afacerii. Pentru multe companii, etichetarea și gestionarea produselor sunt procese laborioase, care pot consuma mult timp și resurse umane. În acest caz, aplicațiile digitale precum Odoo pot fi o soluție de succes pentru a crește eficiența și a economisi timp și bani.
Nevoie de etichetare rapidă de produse
În această postare, vom explora cum am reușit să abordăm această problemă pentru un business cu un număr variat de produse care necesitau etichetare rapidă. Clientul nostru este un lanț de magazine fizice de produse reșigilate, căruia firma noastră i-a implementat un sistem ERP Odoo.
Odoo ERP: De ce e solutia perfecta pentru etichetarea produselor?
Odoo ERP vă oferă o multitudine de funcționalități, precum POS, website, e-commerce, Inventory management și altele.
Vom arăta cum am dezvoltat o aplicație de etichetat care a permis clientului nostru să eticheteze peste 10.000 de produse pe săptămână cu un număr de doar 6 persoane și peste 70% dintre aceste produse erau unice. Aflați cum digitalizarea a ajutat clientul nostru să-și crească eficiența și să economisească timp și bani în procesul de etichetare a produselor.
Pentru a eticheta și vinde un număr mare și variat de produse (până în prezent 198524 de tipuri diferite de produse), este nevoie de o etichetă cu informații particulare pentru fiecare produs. Prima varianta a aplicației de etichetat, realizata de noi, genera aceste etichete dinamic. Cu toate acestea, procesul de etichetare dura mai mult de 5 minute per produs deoarece utilizatorii acestei aplicații erau nevoiți să completeze și recepția și transferul produselor către următorul magazin, făcând imposibilă etichetarea numărului mare de produse de către cele 6 persoane implicate.
Soluție: Implementare Odoo
Pentru a rezolva această problemă, am modificat aplicația de etichetat care poate scrie etichete prin limbajul ZPL folosind imprimante specializate. Am adăugat în aplicația de etichetat opțiunea care le oferă posibilitatea operatorilor sa completeze automat atât recepția cât și următoarea operațiune logistică de transfer intern, planificată anterior, printr-o singură scanare a etichetei produselor.
Cum funcționează aplicația Odoo?
Prima etapă a fost identificarea produselor prin scanarea codurilor de bare aflate pe acestea. Apoi această aplicație preia datele despre produs din sistemul Odoo. După identificarea datelor, aplicația scrie etichetele și completează documentele necesare procesului de recepție al mărfii și de transfer a acesteia spre magazine.
Această aplicație reduce timpul de etichetare si completare a documentelor la sub 1 minut per produs, ceea ce economisește timp și bani pentru compania clientului nostru. De asemenea, aplicația oferă încredere și siguranță personalului implicat în etichetare, celor implicați in alimentarea magazinelor cu marfă și factorilor de decizie din companie. În plus, complexitatea acestor operațiuni a fost mutată în interiorul aplicației, astfel încât operatorul rămâne cu responsabilitatea de a lipi corect eticheta pe produs și de a nota corect numărul documentelor în aplicația de etichetat.
Aplicația de etichetat a reprezentat o soluție eficientă pentru un client cu un număr mare și variat de produse care necesita etichetare rapidă. În combinație cu sistemul ERP Odoo, aplicația noastră a adus beneficii semnificative pentru eficientizarea și gestionarea întregului proces de vânzare a produselor, controlul reducerilor și managementul inventarului.
Daca și tu ești in căutarea unei soluții digitale pentru a-ți creste eficienta și a economisi timp și bani în gestionarea produselor tale, ne-ar face placere să discutăm cu tine și să vedem cum putem ajuta. Ce procese din afacerea ta crezi ca ar putea fi îmbunătățite cu ajutorul soluțiilor digitale?